Olay benim başıma gelse idi devlet hastanesine gider iş göremezlik raporu alır ve raporla birlikte savcılığa gider esnaf hakkında suç duyurusunda bulunurdum.
Bizim milletimiz iyi niyetli birini gördü mü sömürü de sınır tanımıyor.Bu tip bana denk gelecek di ki kim kimden para alıyordu görürdü.