fikrini belirten bütün arkadaşlara teşekkür ederim hepsini teker teker okudum. herkesin haklı olduğu konular var.. bu arada bende büyük bir şirketin IT departmanında çalışıyorum, şirketteki avukatlara da konuyu soracağım sonra bir gelişme olursa yine buradan yazarım