1-Sen kaldırım da kayıp adamın dükkanının içine düşüp mü kırdın malı.
2-Öyle kafana göre zemini değiştirip fayans döşeyip bir kenara kaygan zemin yazmakla da olmuyor.
3-Adam zaten çakal olmasa senden 300tl istemez. Zaten merak etme o parayı almaya hakkı olduğunu düşünseydi seni bırakmazdı. O göle maya çalmış ya tutarsa diye.
4- Sen kayıp düşmüşsün ancak bir zarar görmemişsin. Düşüp kafanı çarpıp beyin kanaması da geçirebilirdin. Başkalarının da aynı kazayı yaşamaması için belediyeye gidip şikayet edin ki, adam veya belediye oraya kaymayan bir zemin döşemiş.
5-Sen esnaftır yazıktır 50 ver vb. yazanlara aldırma kanun var nizam var. Emin ol onları yazanların yakınlarının başına bir şey gelse, hakkını kanun tarafında aramak yerine, dükkan sahibini dövmeye giderler.