Tamamen özgün haberler girilen bir siteye kurumlar tarafından gönderilen basın bültenlerini eklemek konusunda kararsız kaldım.

Çünkü gönderilen basın bültenleri bir çok sitede yayınlandığı için kopya içerik konumuna düşüyor.

Başlık ve özet değişerek yayınlanmak faydalı olur mu? Yoksa kopya içerikten dolayı zararlı mı? Uzun vadede nasıl bir etkisi olur?

Tecrübeli arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum.