Öncelikle adam 300 lira dediyse bu sattıgı fiyattır . Adama geliş fiyatı en fazla 100 150 dir . 2. olarak pet shop larda kedi köpek satısı yasak . Hayvanlarada yazık günah türkiyedede yasaklandı bu adam satıyor mu ? 3.sü kaldırımda ise vermeyin.