Selamun Aleykum,Arkadaşlar bataryanın menteşesi kırıldı garantiye veya servise göndermem gerekiyor mu ,göndermeden halletme imkanım varmı ve ne kadara mâl olur ?
Bataryayı yerleştirdiğim zaman kendi otomatik kilitlenen menteşesi kilitleniyor ancak manuel olan menteşesinin içindeki yeri kırıldı bilgisi olan paylaşabilirmi ne gibi bir yol izlemeliyim


Edit:Ek resim