Ben artık konuya yorum yapmak istemiyorum 1000 küsür kişi girdi okudu senin ne olduğunu cidden bahadır sen ne yapmak istiyosun bilemiyorum. Herşeyin ayrı bi yalan yeterince ifşa oldun zaten yönetici arkadaş sana gerekli cevabı yazmış hayırlısı ile kararını verir. Bende cikan karara razıyım ahireti var nede olsa. Bu arkadaştan hala bana fatura geliyor.