Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bakiye iadesi yapmak zorunda. Neden derseniz sadece bakiye yüklediniz, herhangi bi ürün satın almadınız, firmayı herhangi bi zarara uğratmadınız. Duruma göre(sanal pos kesintisi gibi durumlarda) kesinti yapabilir.
Ayrıca bu tür bilgiler hizmet sözleşmesinde belirtilmesi gerek. Ama sözleşmeleri yok.
İade almaya çalışmanızı tavsiye ederim. Açıkçası tanınmış bi firma değil, bakiyeyi zor satarsınız o fiyata.