zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
android


ayarlar-->uygulama yöneticisi-->buradan whatsapp'ı açtığımızda ,''veriyi sil'' var birde ''önbelleği temizle'' var hangisi acaba?sohbetleri vs kaybetmek istemiyorum?
ikisini de yapmanız lazım fakat konuşmalrınız gider. Önemli konuşmalarınız eposta yoluyla yedeğini epostanıza gönderebilirsiniz