Dediklerinden ikisini de kullanmıyorum. mozRank ve mozTrust der susarım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:54:51 -->-> Daha önceki mesaj 14:52:10 --

Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediklerinden ikisini de kullanmıyorum. mozRank ve mozTrust der susarım
Spam Score da pastanın üstündeki krema oluyor.