sırf adsense odaklı olursa her yanından reklam fışkırır... bu da risk demektir. o nedenle temayı biraz da kendimiz ayarlamalıyız.
Reklam yerleşimi ve diğer etkenler sebebiyle kendime özel tema yaptırdım. Sizin de bütçeniz varsa ve kazandığınız belirli bir yerleşim bulunuyorsa tavsiye ederim.