UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit yanlış anlamışım gosderime gore kazanc ekleniyor bazen sektorden sektore degişir
Teşekkür ederim.

EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gösterim başına kazanç.
Bazı sektörlerde ve reklamlarda hiç tık olmasa da ne yazık ki Türkçe içerikten çok kazandıran bir yöntemdir
Teşekkürler.

Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız o değilde reklam yerleşiminizi çok merak ettim, banner'ları şeffaf mı yaptınız acaba
Ben Adsense konusunda biraz takıntılıyım. Blogumda bulunan bir reklamın, bir okuyucumu rahatsız edebilme ihtimali bile beni rahatsız eder. Bu sebeple tek bir adet resim reklamı, sidebar sağ üst tarafa yerleştirdim. İçerikle ilgisi yok yani. Kaldı ki sitem zaten kişisel blog. Ne çıkacak da neye tıklayacaklar?

Tamamen deneysel.

Adblocker yoksa buradan görebilirsiniz reklamı:
http://www.kelimelerbenim.com/hayall...smaya-basladim