Yöneticiler'den rica bu konunun silinmemesi yönündedir.
Şikayete konu olan arkadaş tarafından firmamıza aynı gün içinde başlayan ve devam eden botnet/ddos saldırısı ve aylardır hiç irtibata geçmeyen kişinin mail yolu ile iletişime geçmesi.
(Kendisi biz saldırı yapmadık diyecektir fakat r10 na mesaj yazmamdan sonra saldırı başlaması ve hazımsız bir şekilde mail atması mahkemeler önünde bir tesadüf olarak değerlendirilmeyecektir.)
BTK ya şikayet ile firmamızın lisanslarını iptal ettireceğim tehditlerinde bulunmaktadır. Bir müşterinin lisans iptal ettirme yetkisi yoktur sadece şikayet edebilir ve haksız bir durum varsa bu konuda bizim bunu çözmemizi btk bize iletir.
( Sanırım ki bir abone memnuniyetsiz diye lisans iptal edecekler diye düşünüyor)
R10'da yazdığım bir önceki mesaj'da buna istinaden delil niteliği taşıyacaktır.