Konu
Duygularımızın Tercümanı.. [Bir "WEBÇİ"'nin İntikamı]
08-03-2016, 01:21:51
#5
EMSAL
Maximusfel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu işleri kolay sanıyorlar herhalde. uzaktan davulun sesi hoş gelir.
Aynen öyle üstad, ve arkadaş her kimse hakkını vermiş