yaşım 27 avrupa yakasında bir şirkette arayüz geliştiricisiyim fakat hiç memnun ve mutlu değilim firma değiştirsem bile olabileceğimi sanmıyorum bu iş benim için değilmiş gibi sanki..çok çokta iyi değilim ama kötüde sayılmam..stresli bir iş ve bütün günümü buna vermek zorunda kalıorum..hayattan çok sıkıldım aklıma bin bir türlü şey geliyor ama ne yapacagimi bilemiyorum..sektör değiştirmek istiyorum şöyle renkli ajans işleri gibi ama tam olarak ne is yapabilecegimi bilemiyorum para çokta önemli degil mutlu olayım yeter...

ne önerirsiniz ne tavsiye edersiniz..hangi meslek..hangi kurs..napmalı..nasıl gelişmeli..