Aciklamalariniz icin tesekkür ederim ben fazlasıyla kanıt sunabilirim bana server'i verdikten 2 ay sonra hemen degismis faturadan gördüm bu gün bende incelerken faturasının sahte oldugunu söylüyorlar yarın sabah ilk isim once maliyeye bildirmek sahtecilik olarak ardından arkadaştan gelecek celp'i bekleyip sonra kendim mahkemeye vericem önce onun actigi mahkemeye delillerimi sunucam daha sonra tazminat davası dahil her türü davayı acıcam avukatımız bunu beklemenin daha iyi olacagini söyledi ek olarak birde bilisim suclarından anlayan iyi bi avukatla carsamba günü görüşücem 500 TL gibi bi rakam öderim sorun değil nede olsa bu arkadaştan alıcam. şuan skypeden yazıyor bana daha cok yazar. yarın forumdan şikayette acicam hakkında barındırmasınlar böylelerini gerci karar yönetimindir.