Bu arkadaşa 100 mbps kadar fiber sattık 2 ay borcu birikti 50 mbps düşürdük hızını mağdur olmasın diye tabi faturasıda 50 mbps olarak kesildi.
Tabi kablosuz network kurduk yok toptancıdan alınan ürünün faturası gitmemişte v.s onu toptancıya kendi soracak ben toptancımıyım.
İsin özu haram sever bir arkadaş.Bizim ne kadar samimi ve dürüst ticaret yaptığımız ortadadır.
Beyfendiyi dolandırmışız 100 diye 50 satmışız v.s diye btk ya şikayet edecekmiş neyse 3 kuruş para için uğraşmaya değmez diye icra başlatmadık.(Her anone ve tarifesi btk ya bildirilir 100 diye 50 satıp 100 fatura edilemez)
Kendisinden olan şirketin alacakları cari hesabında borç olarak bekletilmektedir.
Takıldıgım kısım bu haram parayı 3 yaşındaki evladının boģazından nasıl geçirdiğidir.
Bu arada param yok ödemem yazar ise borcunu şirket kasasına ben ödeyeceğim.
mobilden yazdım.