Portu telekom açıyor diye biliyorum. Bende vodafonedan bağlatacağım zaman öyle dediler. Boş port açılırsa başvurursunuz dediler. Telekomun sosyal medya hesaplarına ve iletişim mailine mail attım, size tavsiyem aynısını yapın ama asla farklı bir şirketten alacağınız söylemeyin, mağdur olduğunuzu en basitinden internet üzerinden iş yaptığınızı vs söyleyin, bir an önce interneti bağlatmam gerekiyor sadece port açılmasını istiyorum diyin. Ben mesaj attıktan bir gün sonra port açıldı.