Bu sorunu bende yaşadım. Yeni adresime nakil istemiştim , klasik nakil işlemi yapmak istemeyen ekip boş port yok cihaz bekliyoruz yalanını söyledi. 1-2 gün oyalandıkdan sonra nakil işlemini iptal ettirip yeni üyelik için talepde bulundum. Başvurumdan 20 dak sonra evime ekip geldi 1 saatte internetimi bağladı

Kısaca boş port olayı tamamen yalan. Her binanın altına gerektiğinden fazla port oluyor . tehdit edin kesin gelirler
Telefonla pazartesi aktifleştirilmezse aboneliğimi iptal ediyorum dedim, operasyon ekibi size dönüş yapacaklar dedi, dedim daha önce aynısını dediniz arayan olmadı lütfen gün içinde dönüş yapsınlar dedim arayacaklar sizi efendim bugün dedi hala arıyorlar
Ayrıca internet sitesindeki formu da doldurdum yine iptal edeceğimi belirttim bakalım nolacak..
edit: hocam benim işlemim nakil işlemi değil. İlk defa bulunduğum yere internet bağlattıracağım, karşı komşu aynı tarifeyi aldı benimle adamlar geldi kurulumu falan yaptılar aynı gün interneti aktifleştirdiler. Ondan sonraki gün benim kurulumu yapacak ekip geldi modemi falan bıraktılar diğer kişi aşağı indi diğerine telefon etti boşta port yok dedi 48 saat içinde çözülür dedi hala bekliyorum. Yarın 9 gün olacak