Arkadaşım telefona talipseniz 125 TL dersiniz başka arttıran da olmazsa 125 TL den alırsınız olur biter. Yani 125 TL den vermiş olurum

Bu benim satış konum, başkalarının neyi kaça sattığı beni ilgilendirmiyor ki.
Teşekkür ederim Extralarge kardeşim. Telefonun ilk sahibiyim. Oğlum için almıştım 1 aylık cihaz tablete geçiş yaptığı için ihtiyaç fazlası oldu. Dokunmatik hassasiyeti gayet güzel. Telefonun modeli MT6572 sanırım ama telefondan bakılınca MT6582 görünüyor oda yazılımla ilgili herhalde.
http://www.androidhaberim.com/mediat...ucuz-ve-guclu/ bu linkte modelle ilgili sorduğunuz bilgiler var sanırım.