Bu sorunu bende yaşadım. Yeni adresime nakil istemiştim , klasik nakil işlemi yapmak istemeyen ekip boş port yok cihaz bekliyoruz yalanını söyledi. 1-2 gün oyalandıkdan sonra nakil işlemini iptal ettirip yeni üyelik için talepde bulundum. Başvurumdan 20 dak sonra evime ekip geldi 1 saatte internetimi bağladı Kısaca boş port olayı tamamen yalan. Her binanın altına gerektiğinden fazla port oluyor . tehdit edin kesin gelirler