Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Superonline kullanıyorum çok memnunum. Problemi genelde Türk Telekom'dan dolaşan arkadaşlar çözüyor ama böyle bir sıkıntıyla karşılaşmadım. Bu hafta içi çözülmezse aboneliğimi iptal ettiricem derseniz not vs. düşerler. Ben öyle yapmıştım bir problemde 2 iş günü içinde gelmişlerdi. Tabi güzel bir dille Yoksa farklı bir markada çağrı merkezinde çalışmıştım, kaydınızı aldım diyip telefonu kapatma şansları da var
pazartesi günü iptal ettiricem dedim ama ılımlı bir şekilde söylemiştim birazdan aramayı düşünüyorum yine. 8 gündür internet açılmasını bekliyorum bu ne rezilliktir anlamadım

Yanıtınız için teşekkürler.