Yöntemleri sizin gibi 3-5 liradan satışa sunmadığım için mi?
Tradelere bir göz at bakalım ücretli kime yapmışım ben

ya çok enteresan bir ırkız Türk milleti olarak ben burada kimseden para almadım açtığım konuların yorumlarını oku.Kalkıp efelik yapma,karalamaya çalışma o karanlıkta boğulursun.Ben gecenin 3 ü 4 ü demedim arayan yazan herkese zamanında yardımcı oldum.Bir çok arkadaşımla dostumlada hala iletişim halindeyim.3-5 liranın adamı olmadım Allahta etmesin.Konuşma tarzına dikak et saygı çerçevesinde bir bilgilendirme yaptım.Adamı pişman etme