emreyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyelik basina 1 adetse anlami yok. Godaddy'de 2,5 TL zaten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam Godaddy'den .net ucuza nasıl alabilirim?