Merhabalar arkadaşlar umarm çözümü olan bir meseleyi arıyorumdur

benim sitemdede sub domainden açtığım son 5 konuyu ana dizinde sol veya sağ sidebara iframe kullanmadan nasıl ekleyebilirim. İllaki iframe mi kullanmamız gerecektir.
eğer ifareme kullanmamız gerekecekse bu iframe koduna nasıl farklı sayfada açma kodu yerleştirebiliriz..