ya tamam en kral seocuk sensin
@Dora; ben burada
SEO'cu olduğumu idda etmiyorum. Benim konuyu açma sebebim beli, bir kere senin kullandığın üslup hem yanlış hem de senin nasıl
karakterde bir insan olduğunu gösteriyor.
SEO için ütopik paralar ödemen, senin bu işten anladığını göstermez. Neyse seni ve hayal dünyanı bu konudan afaroz ediyorum. Lütfen polemiğe girme, uzamasın. İnsanlara yaralı olacağına, zararlı olma.