Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin gibiler ile paylaşabileceğim bir şey yok, paylaşsam da anlamazsın zaten. kapasite lazım bazı şeyleri anlamak için.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:56:41 -->-> Daha önceki mesaj 09:53:17 --



kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim, 1000tl ve üzeri alışverişim olan arkadaşlar mevcut bu forumda ve harcamalarımın %30'luk kısmını R10 üzerinden gerçekleştiriyorum bilen biliyor, konuya 2-3 arkadaş etiketleyip sizi rencide etmek istemiyorum hayatında google analytics'te aylık minimum 1.000.000TL üzeri ciro görmemiş adamların burada seo uzmanı kesilmesi ayrı komik
Bende onu diyorum işte. Soytarılığın laf cambazlığının anlamı yok. Paylaşacağın bir şey yoksa uza git.