Arkadaşlar ailem ve çevresindeki insanların örnek veriyorum el işlerini satmak istiyorum.
  1. Resmi olarak evrak gerekli mi?
  2. Fatura kesilmek zorunda mı?
  3. Diyelim ki direk satmaya başladık. Havale ile ödeme alıyoruz. Bir sıkıntı yaşanır mı?
  4. Ben özel bir şirkette çalışmaktayım. Bana bir sakıncası olur mu?
  5. Kargo ödemeli olarak nasıl anlaşıyoruz?
  6. Özel sektör de çalışırken fatura kesebilir miyim? (2. sorunun yanıtı evet ise)
  7. Fatura kesmek için A'dan Z'ye ne kadar maliyet var ve ne kadar zamanımı alır? (2.sorunun yanıtı evet ise)
  8. Ve bunun gibi diğer soru ve sorunlara değinirseniz sevinirim.