Arkadaşlar ailem ve çevresindeki insanların örnek veriyorum el işlerini satmak istiyorum.
- Resmi olarak evrak gerekli mi?
- Fatura kesilmek zorunda mı?
- Diyelim ki direk satmaya başladık. Havale ile ödeme alıyoruz. Bir sıkıntı yaşanır mı?
- Ben özel bir şirkette çalışmaktayım. Bana bir sakıncası olur mu?
- Kargo ödemeli olarak nasıl anlaşıyoruz?
- Özel sektör de çalışırken fatura kesebilir miyim? (2. sorunun yanıtı evet ise)
- Fatura kesmek için A'dan Z'ye ne kadar maliyet var ve ne kadar zamanımı alır? (2.sorunun yanıtı evet ise)
- Ve bunun gibi diğer soru ve sorunlara değinirseniz sevinirim.