Eflaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bi bant hocam?
hocam dvd kapağı otutturdunuz mu? belki tam oturmuyordur?
benim dvd kapağı olmadı mesela , onun iç dişlerini kırdı arkadaş , sonra bi bant çekti , hiç oynamıyor.oynamaması için bant çektik yani.