Yorumunuz için teşekkürler çok mantıklı geldi banada görsellerde ayıcıklı kelebekli hesaplamaların olduğu bir görsellik olabilir.
Şuan için tek bir oyun modu mevcut ilerleyen zamanlarda farklı modlar ekleyip o modu seçip onu oynamasını sağlamak istiyorum .. Örnek sadece çarpım tablosu modu olabilir ..