Merhaba arkadaşlar.

Bir iki hafta önce HDD to DVD Adapter aldım. DVD sürücüsünü söküp yerine HDD'yi taktım. Burada daha önce sorup danıtığım bir konu vardı, kendime SSD almıştım ve HDD'yi de kullanmak istedim. Çünkü alan yeterli gelmiyordu.

Ancak bilgisayara takıp çalıştırdığımda bazen görüyor bazen görmüyor. Ama çoğu zaman görmüyor. Sürücü kısmında ışık çoğu zaman kırmızı. Bir tamirciye bıraktım format attı, ancak onlar USB üzerinden format çektiği için format sırasında HDD takılı idi. Bugün yine format attık arkadaşla, ama USB ile format çekme imkanı olmadığı için DVD sürücüsünü takıp çektik, yine aynı dert.

Sorunu nasıl çözerim?

Teşekkürler.