Youtube uzerinden adsense olusturun.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maalasef olmuyor. Hesabımı adsense'ye bağlayamıyorum. Sıfırdan hesap oluştur var onu yapınca da zaten adsense hesabınız var onun üzerinden devam edin diyorlar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 03-03-2016 mesaj 00:33:15 -->-> Daha önceki 02-03-2016 mesaj 23:06:05 --
Yok mu arkadaşlar bir çıkış yolu ? Adsense gelirli bir site alsam bu hesabımla kazanıp parayı çekebilir miyim ?