cwlerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yanlış anlama da 22:45 de gezintiye başlıyorsun, o vakit site adreslerine erişmek için konuya girmiyor musun? Ya da şöyle sorayım 22:45'de gezintiye başlayıp 00:00'da konuya mesaj yazıyorsun. Başlangıç saatinde açılmamış konu ne kadar doğru.

Yani birisi birkaç gün öncesinin gezintisini şimdi mesajla konuya belirtse sen ne düşünürdün merak ediyorum? Çünkü hemen hemen aynı olan bir durum var...

Eyupoglu
Eğer kişi benim gibi durumu ispatlayabiliyorsa sorun yok diye düşünürüm. Olması gerekenden de fazla gezmişim. Sen bu IP adresi ile sitende benim gezip gezmediğimi kontrol ettin mi? Böyle suçlama yapmadan önce araştırmaları iyi yapmak lâzım.

Bundan sonra sadece konuda istendiği kadar gezeceğim. Sevgiler.