OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı olsun, almanyada kaça aldınız acaba?
Angel eyelar beyazmı benmi yanlış görüyorum süper..

birde araç normal 5 kasamı m5 falan mı?
( 3 de olabilir tam anlayamadım )
Angel eyelar beyaz evet hocam 3lük kasa
Fiyat sizce nedir ? ☺