Konu
Yeni arabam
02-03-2016, 01:06:51
#5
Homer
Hocam hayırlı olsun, almanyada kaça aldınız acaba?
Angel eyelar beyazmı benmi yanlış görüyorum
süper..
birde araç normal 5 kasamı m5 falan mı?
( 3 de olabilir tam anlayamadım
)