1 Mart
IP: 46.2.1XX.5X
Zaman: 22.45 - 23.59
hocam yanlış anlama da 22:45 de gezintiye başlıyorsun, o vakit site adreslerine erişmek için konuya girmiyor musun? Ya da şöyle sorayım 22:45'de gezintiye başlayıp 00:00'da konuya mesaj yazıyorsun. Başlangıç saatinde açılmamış konu ne kadar doğru.
Yani birisi birkaç gün öncesinin gezintisini şimdi mesajla konuya belirtse sen ne düşünürdün merak ediyorum? Çünkü hemen hemen aynı olan bir durum var...
Eyupoglu