Merhabalar ben outlook imzası satın alıcam ama psd halini veriyorlar ben outlook a nasıl koyabilirim bu imzayı(facebook gibi ikonlara tıklanmasını istiyorum) ya da bir fotoğrafın üzerine birkaç tane köprü ekleyebiliyor muyuz?