Hocam hiç kafanı yormuyorsun. Direkt olarak
https://sikayet.btk.gov.tr girip şikayet kaydı oluşturuyorsun. 1 ya da 2 gün sonra arayıp işlemlerini hallediyorlar.
Kendi hikayemi anlatayım?
Dsmart taahhütüm bitmişti, iptal etmek için müşteri hizmetlerini aradım ve iptal etmek istediğimi söyledim. Kendileri bir adres verdiler ve iptal etmek istediğime dair dilekçe yazıp onlara postalamam gerektiğini söylediler.Bunun için zamanım olmadığını ve telefon üzerinden iptal ettirmek istediğimi söyledim.Kendileri ise böyle bir şeyin mümkün olmadığını ve bilmem hangi yasanın bilmem hangi maddesine göre yazılı belge ile iptal başvurusu yapmam gerektiğini söylediler.O gün btk üzerinden şikayet kaydı oluşturdum.Ertesi gün beni arayıp 2 dakika da iptal ettiler.
Sonuç olarak böyle şikayet işlemlerinizi btk üzerinden yaparsanız çok çabuk çözüme kavuşuyor.
Hocam yorumunuz ve öneriniz için çok teşekkür ederim. 3 gün boyunca bütün iyi niyetimizle hareket ettik ama ne yazık ki sonuca ulaşamadık.
Şimdi BTK'ya şikayette bulunucam. Tekrardan teşekkür ederim.