Ben yıllardır şunu kullanıyorum. Fiyatı çok uygun olduğu için bozulunca hemen yenisini alıyorum, hiç sıkıntı olmuyor.

Mikrofon kalitesi de ciddi anlamda tatmin edicidir. Tek sıkıntısı; ses seviyesinin biraz düşük olması.