Konu
Kulak üstü Kulaklık TAVSİYESİ istiyorum.
29-02-2016, 09:35:05
#2
Kopanzell
Ben yıllardır
şunu
kullanıyorum. Fiyatı çok uygun olduğu için bozulunca hemen yenisini alıyorum, hiç sıkıntı olmuyor.
Mikrofon kalitesi de ciddi anlamda tatmin edicidir. Tek sıkıntısı; ses seviyesinin biraz düşük olması.