WPHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15-20 gün sonra Tayland'a gideceğim. Oradan alacağım herhangi bir telefonu ( iphone - samsung ) Türkiye koşullarında kullanabilir miyim?
evet, pasaporta işletmek koşulu ile sorunsuz kullanabilirsiniz.