mehmetoyamak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reseller müşterisi olanlar sizin müşteriniz olmuyor mu acaba ? Sonuçta sunucu root yetkisi sizde
Konuya dahil olmak istemezdim ama yazmam gerekiyor. Sizin burda konu açmanız çok yanlış olmuş. Siz direk hizmeti hostazor dan almamışsınız. Gidip şikayetinizi hostu aldığınız kişiye söyleyeceksiniz. Eğer sorun varsa o kişinin konu açması gerekiyor sizin değil. Sizin hostazor adına değil hostu aldığınız kişi adına konu açmanız gerekiyor. Şu anda bu konunun " Datacenter da bulunan bir sunucu da çıkan sorunu Datacenter a suç atmanız " gibi bir şey ile benzetilir.