RapCrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Arkadaşlar vds ye win8 kurdum internet vb ayarları yapılı uzak bağlatıda açık fakat ip ye istek attığımda bağlanmıyor ek bir ayarı vb birşey mi var?Yardımcı olabilicek varmı.
8.1 de acık sanırım ama 8 de kapalı bence yukseltme yaparak 8.1 veya 10 a yukseltin vds ise silmeden sorunu aşarsınız ama 8 de bazı iso larında bu sorun mevcut