Merhaba,

Arkadaşlar vds ye win8 kurdum internet vb ayarları yapılı uzak bağlatıda açık fakat ip ye istek attığımda bağlanmıyor ek bir ayarı vb birşey mi var?Yardımcı olabilicek varmı.