ekonomikhostr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba İnnodb kullanan tablolarınız yok ise yada sorunu çözene kadar bu durumu durdurmak amacı ile

http://stackoverflow.com/questions/1...nnodb-in-mysql

Bunu inceleyebilirsiniz default storage engine myisam yapıp ibdata içerisindeki hata loglarına göre düzeltmelerinizi tekrar aktif edebilirsiniz.Muhtemelen hasar gören innodb bir tablonuz var.
Cevabınız için teşekkür ederim

Bu tür loglamaları durdurma şansımız yok mu acaba?