Merhaba İnnodb kullanan tablolarınız yok ise yada sorunu çözene kadar bu durumu durdurmak amacı ile
http://stackoverflow.com/questions/1...nnodb-in-mysql
Bunu inceleyebilirsiniz default storage engine myisam yapıp ibdata içerisindeki hata loglarına göre düzeltmelerinizi tekrar aktif edebilirsiniz.Muhtemelen hasar gören innodb bir tablonuz var.
Cevabınız için teşekkür ederim
Bu tür loglamaları durdurma şansımız yok mu acaba?