Hostazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhangi bir sorun yok , 3 günlük bir sorun vardı ve giderildi. Arge ve gerekli yatırımlar yapıldı. Mağduriyetler gideriliyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:53:52 -->-> Daha önceki mesaj 13:48:54 --

Ayrıca reseller'ımızın müşterisi olduğunuzu görmekteyim.
Reseller müşterisi olanlar sizin müşteriniz olmuyor mu acaba ? Sonuçta sunucu root yetkisi sizde