Sizde düşmüşsünüz, yapacak bir şey yok benim gibi başka bir firmaya geçmeniz gerekir, bu adamlar sorunu çözemez. Bende geçenlerde paramı kaptırdım, şikayet ettiğim için de dava ediceğiz dediler

geçmiş olsun..