Merhaba,
Hocam bence 2.0x versiyonunu kullanın.Yine 2.0x versiyonuna bir sürü tema 1.5.6.4 teki eklentilerin çoğu mevcut.Bundan 2-3 sene sonra bu sefer 1.5.6.4 için eklenti ve eklenti ve tema sorunu yaşarsınız
Sürüm olarak 2.1.0.1 kurdum. +bir kaç gündür kurcalıyorum ve anlamaya çalışıyorum. Ancak dediğiniz gibi tema çok az buldum onuda yükleyemedim bir türlü beceremedim

varmı bir kaynak önereceğiniz
Sistemini anlamak istiyorsan 1.5.6.4 de ilk önce kavrul. Sonra en son sürüme geçersin.
Teşekkürler bu verdiğiniz 2.x önceki sürümmüdür. özellikle ücretsiz tema bulabilirmiyim varmı bir kaynak önereceğiniz