WebTwins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Hocam bence 2.0x versiyonunu kullanın.Yine 2.0x versiyonuna bir sürü tema 1.5.6.4 teki eklentilerin çoğu mevcut.Bundan 2-3 sene sonra bu sefer 1.5.6.4 için eklenti ve eklenti ve tema sorunu yaşarsınız
Sürüm olarak 2.1.0.1 kurdum. +bir kaç gündür kurcalıyorum ve anlamaya çalışıyorum. Ancak dediğiniz gibi tema çok az buldum onuda yükleyemedim bir türlü beceremedim varmı bir kaynak önereceğiniz

OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemini anlamak istiyorsan 1.5.6.4 de ilk önce kavrul. Sonra en son sürüme geçersin.
Teşekkürler bu verdiğiniz 2.x önceki sürümmüdür. özellikle ücretsiz tema bulabilirmiyim varmı bir kaynak önereceğiniz