Zen iyidir. Bende Zen den almıştım. ayrıca olaki parmağına büyük yada küçük geldi ayarlayamadınız. gönderiyorsunuz ücretsiz şekilde orjinali gibi yapıp tekrar yazıları yazıp geri gönderiyorlar. hizmetleri de iyi yani. Zen i tavsiye ederim.