DesDes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim ne derse desin, 26 Ocaktan itibaren "Steam" kelimesinin "S"sini bilmeyen "binlerce TÜRK" Steam'e katıldı ve aktif olarak Knight Online Oynuyor

Bakın altını çiziyorum, "Steam'in S'sini bilmeyen" yani eski kullanıcı değil, tamamen taze kan geldi steame

Yine güzel bi konu olmuş Erdal abi
O halde ne diyoruz.? yaşasın SteamKo

t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Steame gelmesi çok iyi oldu arkadaşlarada haber vereyim bilgilendirme için teşekkürler erdal abi.
Tiko sendemi oynuyordun. Knight kadar olmasada Cs:Go ya yakın oyuncusu var TR de, dökülün bakalım.