Angry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş hiç bir şey paylaşmadan yapmanızı bekliyor bunu göz önünde bulundurunuz.Acil dediği için hemen konuya girdim.Üslubu sakin ol önce oldu.Ben sakinim zaten sizin düşünmenize gerek yok.Size güvenmeden nasıl vereceğim bilgileri diyor.O zaman sayfaya eklersiniz r10 ticareti şu kadar olanlara iş verilecektir diye bizde konunuzu okumadan geçeriz. Ayıp. O kadar kişiye iş yaptım daha bu şekilde karşılık görmedim.Ayrıca ödemeyi sonra alacağımı da belirttim.

Lütfen konuyu açarken dikkat edin.Bu şekil de sizi dinleyip sinirlenmemiş oluruz.
Arkadaş ile Skype'de görüşme başlar başlamaz Skype'da "Ftp bilgisi istemiş ödemeyi ne zaman yapcaksınız" demiştir. Bu şekilde 2 itraderi olan kişiye istediklerini anında vermemi R10 üyeleride doğru bulmayacaktır.

Herkese hayırlı işler.